Internetowe Biuro Obsługi Klienta – iBOK
Szanowni Państwo!W najbliższym czsie zostanie zmieniona Platforma Wymiany Informacji (PWI) na nowy panel, internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK).
iBOK dostępny będzie na stronie internetowej pod adresem https://sbmnatolin.pl
Program iBOK jest bezpłatnym, multimedialnym serwisem przy pomocy, którego Kontrahent SBM "Natolin" może w dowolnym momencie za pomocą połączenia internetowego zalogować się do swojego konta, by sprawdzić bieżące saldo oraz dokonane wpłaty.
Z programu iBOK mogą korzystać wszyscy Kontrahenci SBM "Natolin" którzy spełniają następujące warunki:
- są najemcami lub właścicielami lokali mieszkalnych, miejsc postojowych i garaży w zasobach zarządzanych i administrowanych przez SBM "Natolin",
- zaakceptowali regulamin iBOK,
- prawidłowo przeprowadzili rejestracje,
- posiadają sprzęt komputerowy spełniający wymogi techniczne określone w regulaminie iBOK.
- nie udostępniać hasła osobom trzecim,
- wylogować się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z programu iBOK.
- Sprawdzenie bieżącego salda.
- Sprawdzenie bieżących wpłat.
- Ankiety i komunikaty sporządzane przez SBM "Natolin".
- Dokumenty do pobrania.
Aktywacja konta trwa do 14 dni roboczych.